مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-19سياسي

کم کاری دستگاه های اجرایی در خصوص استخدامی ایثارگران قابل قبول نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: کم کاری دستگاه های اجرایی در خصوص استخدامی ایثارگران قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه بررسی  تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دستگاه های استان اظهارداشت: کم کاری دستگاه های اجرایی در خصوص استخدامی ایثارگران قابل قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: عدم اجرای  قانون استخدامی ایثارگران مجازات خاص دارد و دستگاه های اداری باید این موضوع را پیگیری نموده و بر آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان این که استاندار در شورای راهبردی استان بر موضوع توجه به قانون استخدام ایثارگران استان تأکید کرد، متذکر شد: تبدیل وضعیت ایثارگران وظیفه قانونی همه دستگاه های اجرایی است و کاری در این خصوص را از هیچ دستگاهی نمی پذیریم.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: حوزه ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، رزمندگان اسلان و معلولین هر کدام مشکلاتی را در خانواده و جامعه دارند که اگر مسئولان بی تفاوت از کنار آنها عبور کننند، دچار مشکلاتی خواهند شد،این اقشار به لحاظ قانونی، شرعی و عرفی حقی بر گردن مسئولان دارند لذا باید مشکلات آنها را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری دستگاه های اجرایی در خصوص استخدامی ایثارگران قابل قبول نیست

کم کاری دستگاه های اجرایی در خصوص استخدامی ایثارگران قابل قبول نیست