مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-31سياسي

آمریکا و اسراییل با چالش مانایی در برابر ایران مواجه هستند


قدرت نظام اسلامی در بسیاری از مؤلفه ها افزایش یافته و این باعث شده تا آمریکا و اسراییل با چالش مانایی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران مواجه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: مکتب امام (ره) و آرمان های ایشان و انقلاب اسلامی امروز تبدیل به آرمان بسیاری از ملت های آزاده جهان شده است؛ به نحوی که مهم ترین هدف برای رسیدن به حکومت را مقاومت در برابر استبداد می دانند.

سردار حسن زاده ادامه داد: به عنوان مثال، یکی از دستاوردهای امام (ره)، نظام انقلابی و تضعیف استبداد است که اکنون مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) افزود: امروز انقلاب اسلامی با حمایت همه جانبه مردم و آزادی خواهان جهان به قدرتی فراگیر، اثربخش و پیشرو تبدیل شده است؛ به نحوی که می توان گفت قدرت نظام اسلامی در بسیاری از مؤلفه ها افزایش یافته و این باعث شده تا آمریکا و اسراییل با چالش مانایی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران مواجه شوند.

وی عنوان کرد: امروز 44 سال است که شاهد تقابل جبهه انقلاب اسلامی و استکبار هستیم و این رویارویی باعث شده است که جبهه مقاومت با تأسی به فرمایشات امام (ره) شکل گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اسراییل با چالش مانایی در برابر ایران مواجه هستند

آمریکا و اسراییل با چالش مانایی در برابر ایران مواجه هستند