مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:202023-05-31سياسي

محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مراسم ارتحال امام (ره) / اعلام آدرس پارکینگ ها


رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

- محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مراسم ارتحال امام (ره) / اعلام آدرس پارکینگ ها رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدحسین حمیدی با حضور در جمع خبرنگاران از آمادگی صددرصدی تیم های پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در همین راستا یکسری ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شده است که از ساعت 16 روز شنبه 13 خردادماه آغاز شده و تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت در معابر، خیابان ها و تقاطع های همجوار با حرم مطهر امام خمینی (ره) ادامه خواهد شد.

وی در خصوص محل توقف وسایل نقلیه و اتوبوس های حامل زائران نیز گفت: تعداد 14 پارکینگ برای پذیرش و توقف اتوبوس های زائران سراسر کشور در نظر گرفته شده است که در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) جانمایی شده است.

حمیدی پارکینگ ها را به شرح زیر اعلام کرد: پارکینگ شماره 1 : این پارکینگ در بلوار نیکان و بلوار مشاهیر قرار گرفته که برای استفاده زائرین استان اصفهان و استان مرکزی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مراسم ارتحال امام (ره) / اعلام آدرس پارکینگ ها

محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مراسم ارتحال امام (ره) / اعلام آدرس پارکینگ ها