مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-19اقتصادي

چرا استخر تختی و حجاب بندرعباس تعطیل اند؟


معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از واگذاری مکان های ورزشی مازاد درسال جاری خبر داد و در مورد وضعیت استخرهای تختی و حجاب در بندرعباس نکاتی بیان کرد.

- نفیسه شیبانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: با توجه به تمهیدات لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان 173 مکان ورزشی که دارای تجهیزات ورزشی است، باید به بخش غیر دولتی واگذار  شود.

وی همچنین از تعطیلی استخرهای تختی و حجاب در بندرعباس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هزینه راه اندازی و نگهداری استخرها بسیار بالاست، اگر سرمایه گذار استقبال کند، جهت تعمیر و بهره برداری از طریق ماده 27 قانون بخشی از مقررات مالی دولت، استخرها واگذار خواهد شد.

شیبانی اضافه کرد: در خصوص استخر حجاب دستور العمل ماده 27 اجرایی شده و یک طرح مطالعاتی نیز در دست اقدام داریم، که پس ازتایید و  آماده شدن طرح، فراخوان جذب سرمایه گذار انجام خواهد شد،  و با وجود سرمایه گذار و انجام کلیه مراحل قانونی این ماده واحده می توانیم استخر را به وی واگذار کنیم، اما در خصوص استخر ورزشگاه تختی باید از طریق واگذاری مدیریت اماکن ورزشی در حال بهره برداری به بخش غیر دولتی انجام شود که درحال بررسی و انجام امورات می باشد و در صورت تایید فراخوان جهت جذب سرمایه گذار صادر و جهت تعمیر ،بازسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا استخر تختی و حجاب بندرعباس تعطیل اند؟

چرا استخر تختی و حجاب بندرعباس تعطیل اند؟