مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-19اقتصادي

فرصتی مناسب برای جوانان؛ خدمات مشاوره ازدواج یک هفته رایگان شد


عموم مردم می توانند همزمان با هفته ملی ازدواج، از 30 خرداد لغایت 4 تیرماه با مراجعه به مراکز تخصصی زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از خدمات مشاوره ازدواج و خانواده به صورت رایگان استفاده کنند.

- خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاریبا توجه به افزایش روزافزون آمار طلاق باید توجه داشت که جلسات مشاوره پیش از ازدواج یکی از مسائل ضروری است که جوانان باید بیشتر به آن توجه کنند.

شناخت شخصیت طرفین و بررسی سازگاری های لازم، بلوغ متاهلی در زوجین، انتظارات و خواسته ها باید توسط یک روان شناس مجرب بررسی شود تا پایه های اولیه زندگی مستحکم تر بنا شوند.

اما چرا هنوز هم با وجود همه عینیات و آمار نگران کننده برخی بدون فکر و توجه زندگی مشترک خود را آغاز می کنند؟ شاید یکی از دلایل، هزینه های بالای مراکز مشاوره و نبود بیمه برای کاهش این هزینه هاست.

حالا به مناسبت هفته ملی ازدواج، طهماسب شیروانی، معاون امور جوانان چهارمحال و بختیاری از راه اندازی کمپین مشاوره رایگان خبر داده است.

عموم مردم می توانند همزمان با هفته ملی ازدواج، از 30 خرداد لغایت 4 تیرماه با مراجعه به مراکز تخصصی زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان از خدمات مشاوره ازدواج و خانواده به صورت رایگان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی مناسب برای جوانان؛ خدمات مشاوره ازدواج یک هفته رایگان شد

فرصتی مناسب برای جوانان؛ خدمات مشاوره ازدواج یک هفته رایگان شد