مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-11سياسي

مقام روس: زلنسکی درگیری های دونباس را به جنگ ناتو و روسیه تبدیل کرد


عضو مجلس فدرال روسیه روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت که رییس جمهور اوکراین درگیری ها در دونباس را به جنگ میان ناتو و روسیه تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اولگا کویتیدی عضو مجلس فدرال روسیه روز یکشنبه گفت که ولودمیر زلنسکی درگیری ها در دونباس را به جنگ میان ناتو و روسیه تبدیل کرده است.

وی که با خبرگزاری اسپوتنیک مصاحبه می کرد، گفت: نظام زلنسکی به هیچ وجه به فکر ملت اوکراین نبوده و پس از آنکه ملت را فریب داد و با وعده های صلح و پایان جنگ در دونباس به قدرت رسید، درگیری ها در دونباس را به جنگ میان روسیه و ناتو تبدیل کرد .

روسیه بارها از کشورهای غربی به دلیل مداخله در جنگ اوکراین و تامین تسلیحات برای کی یف انتقاد کرده و هشدار داده اعضای ناتو عملاً به طرف مستقیم درگیری تبدیل شده اند.

  کویتیدی در ادامه سخنانش گفت: مقامات اوکراین باعث رنج و محنت زیادی برای ملتشان شده اند .

وی اضافه کرد: پس از منفجر کردن سد نیروگاه برقی-آبی کاخوفسکایا، زلنسکی طبق تاکتیک های خود، هیچ اهمیتی برای جان افرادی که تصمیم به غرق آنها کرده، قائل نبوده است .

این مقام روس گفت: دلقک هایی که در اوکراین در قدرت هستند ترجیح می دهند به ضررهای سنگینی که ویران کردن سد کاخوفسکایا ایجاد می کند، فکر نکنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام روس: زلنسکی درگیری های دونباس را به جنگ ناتو و روسیه تبدیل کرد

مقام روس: زلنسکی درگیری های دونباس را به جنگ ناتو و روسیه تبدیل کرد