مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 07:202023-06-11بين الملل

تعطیلی فعالیت های دریایی در سیستان و بلوچستان


در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی در خصوص تداوم فعالیت طوفان حاره ای در شمال اقیانوس هند؛ از امروز یکشنبه تا اطلاع ثانوی فعالیت های دریایی درجنوب استان سیستان و بلوچستان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی در خصوص تداوم فعالیت طوفان حاره ای در شمال اقیانوس هند؛ از امروز یکشنبه تا اطلاع ثانوی فعالیت های دریایی درجنوب استان سیستان و بلوچستان،به حالت تعطیل در آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- هشدارهواشناسی سطح قرمز دریایی با تداوم فعالیت طوفان حاره ای Biparjoy درسواحل جنوب سیستان وبلوچستان، صادر شده است.

رییس اداره هواشناسی شهرستان چابهار در این باره گفت:باتداوم فعالیت طوفان حاره ای در سواحل جنوب سیستان وبلوچستان هشدارهایی به صیادان داده شد.

محمد رضا سالاری با اشاره به اینکه تمامی صیادان باید تمهیدات لازم را بیندیشند افزود: تحرک لحظه ای این طوفان در مرکز پیش بینی استان و اداره هواشناسی در حال رصد و به بهترین نحوممکن اطلاع رسانی خواهد شد و مردم باید این خبرها را از منبع موثق دریافت کنند.

همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در پی هشدار هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در راه های جنوب استان، نیروهای راهداری در قالب 50 تیم به حالت آماده باش در آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی فعالیت های دریایی در سیستان و بلوچستان

تعطیلی فعالیت های دریایی در سیستان و بلوچستان