مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:462023-06-01سياسي

امیرسیاری: نیروی دریایی ارتش به دانش تولید ناوشکن ها دست یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، امیردریادار جبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش ظهر امروز در نخستین دوره مسابقات شناورهای هوشمند دریایی با بیان اینکه هوشمندسازی تجهیزات برای آینده بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: امروز نیروی دریایی به شناورها و دیگر تجهیزات مورد نیاز با مهمات بسیار پیشرفته تر از نوع قدیمی دسترسی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در قرارگاه جهاد علمی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه فجر که موضوعات فناوری های پیشرفته را دنبال می کند تصمیم گرفته شد این موضوعات در دانشگاه های ارتش شکل و دانشجویان وارد کار شوند، گفت: در تمام دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران این حرکت توسط اساتید و دانشجویان شروع شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: در حال حاضر چندین نمونه شناور سطحی با تفکر دانشجویی به صورت کاملا هوشمند با سرعت خوب و تشخیص موانع ساخته شده و به مرور زمان به نتیجه ای که مدنظر است دسترسی پیدا خواهیم کرد.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه در نخستین دوره مسابقات شناورهای هوشمند دریا پیشرفته بسیاری خوبی به دست آمد، گفت: در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) زیردریایی نیز طراحی و پیشرفت بسیار خوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرسیاری: نیروی دریایی ارتش به دانش تولید ناوشکن ها دست یافت

امیرسیاری: نیروی دریایی ارتش به دانش تولید ناوشکن ها دست یافت