مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-14پزشكي

این بیماری از کرونا کُشنده تر است


رییس شاخه قلب و ریه انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:خطر بیماری های قلبی از ویروس کشنده کرونا که چند سال باعث فلج شدن زندگی مردم در تمام دنیا شده بود، - منیر ظفرنژاد، رییس شاخه قلب و ریه انجمن فیزیوتراپی ایران و دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره تخصصی فیزیوتراپی و باز توانی قلبی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس بیان داشت: جامعه باید از خطر افزایش بیماری های قلبی آگاه شود.

مسؤول بخش قلب انجمن فیزیوتراپی ایران، در تشریح فعالیت های این شاخه تخصصی، عنوان داشت بخش قلب انجمن فیزیوتراپی ایران در سال 1384 فعالیت خود را بر اساس دو هدف آغاز کرد.

نخست معرفی، آموزش و به روزرسانی دانش علمی و عملی این شاخه تخصصی به فیزیوتراپیست های علاقه مند و شاغل در مراکز و بیمارستان های قلب و دوم، فعالیت جهت شناساندن نقش فیزیوتراپی و بازتوانی قلبی در درمان بیماران قلبی در میان دیگر تخصص های قلبی، برقراری ارتباط علمی با انجمن های مطرح قلبی و حضور فعال در کنگره های قلب و عروق است.

دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره تخصصی فیزیوتراپی و بازتوانی قلبی ادامه داد: بخش قلب انجمن فیزیوتراپی به عنوان یکی از فعال ترین شاخه های انجمن است که در طول 18 سال فعالیت پیگیر و بی وقفه، توانسته ضمن دستیابی به اهداف مورد نظر، حمایت علمی بزرگ ترین انجمن های قلب را کسب کرده و امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بیماری از کرونا کُشنده تر است

این بیماری از کرونا کُشنده تر است