مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-11اقتصادي

اخذ سند تک برگی برای بیش از 4 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از 4 هزار هکتار از اراضی ملی در شهرستان های دماوند و فیروزکوه در استان تهران خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، رضا بیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: تثبیت مالکیت دولت با اخذ 4سند کاداستر (سند تک برگی) به میزان 4 هزار و 360هکتار؛ 2 سند به مساحت 30میلیون و 70 هزار متر مربع  از اراضی ملی در پلاک های دشتک قره قاچ و گلمج  شهرستان دماوند و دو سند یه مساحت 13 میلیون و 538 هزار و 696  متر مربع از اراضی ملی در پلاک های تازی آباد  و پلدرعلیا  شهرستان فیروزکوه  با همت روسای ادارات منابع طبیعی و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک این دو شهرستان به منظور جلوگیری از زمین خواری و تعرض به انفال و بیت المال متعلق به مردم دارای سند کاداستر (تک برگی) شد.

بیانی با اشاره به تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی سازمان منابع طبیعی  و آبخیزداری کشور درجهت سنددارشدن اراضی ملی گفت: اجرای طرح کاداستر یا حدنگاری اراضی علاوه بر مشخص کردن مرز بین اراضی دولتی و مستثنیات، از بسیاری از تخلفات و جرایم دراین عرصه ها جلوگیری خواهد کرد.

وی اظهار کرد: صدور اسناد تک برگی اقدامی مهم و موثر در تأمین امنیت فردی و اجتماعی جامعه است و با توجه به بالا بودن ضریب امنیت این سیستم و سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ سند تک برگی برای بیش از 4 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران

اخذ سند تک برگی برای بیش از 4 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران