مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-20اقتصادي

رتبه دوم سرمایه گذاری امسال به هرمزگان رسید


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از کسب رتبه دوم کشوری در حوزه سرمایه گذاری خبرداد و گفت: میزان سرمایه گذاری طی سه ماهه امسال در هرمزگان به بیش از 100 هزار میلیارد تومان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل قاسمی صبح سه شنبه در نشست خبری تشریح عملکرد صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تیرماه سال گذشته تاکنون، با بیان اینکه رتبه هرمزگان در بخش صنعت سوم کشوری است، تصریح کرد: کسب این رتبه بیانگر آن است که هرمزگان ظرفیت و پتانسیل لازم برای رقابت با استان های برخوردار که از زیرساخت های لازم برای توسعه صنعت برخوردارند، را داراست.

وی در ادامه به رویکرد اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برای تقویت تجارت خورد و کلان اشاره کرد و افزود: 2 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی هرمزگان در سال 1401 بیانگر آن است که ظرفیت های صادراتی استان از برخی کشورهای کوچک همسایه نیز بالاتر است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از اصلاح رویه های بندری و تجاری به عنوان یکی از اقدامات مهم سال گذشته نام برد و گفت: بنادر تیاب، خمیر و سیریک سال گذشته موفق شدند که مجوز رویه ی پیله وری را که بعد از رویه های ملوانی و ته لنجی مسئله ای مهم به شمار می آید دریافت کنند.

وی همچنین از ایجاد 20 هزار شغل در حوزه های صنعت، معدن و اصناف در هرمزگان خبرداد و افزود: ارتقا ظرفیت 111و احد صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم سرمایه گذاری امسال به هرمزگان رسید

رتبه دوم سرمایه گذاری امسال به هرمزگان رسید