مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-21اقتصادي

طرح های پیشران فناوری هسته ای به دانش بنیان ها سپرده می شوند


سازمان انرژی اتمی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با امضای توافق نامه ای به ارزش 2000 میلیارد تومان، طرح های پیشران صنعت هسته ای را به دانش بنیان های فعال در این حوزه خواهند سپرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی برای تعریف و اجرای پروژه های پیشران انرژی اتمی با تصویب طرح های پیشران هسته ای 2000 میلیارد تومانی توافق کردند.

روح الله دهقانی در این دیدار که با حضور رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از متخصصان صنعت هسته ای کشور برگزار شد، با اشاره به ضرورت کاربردی سازی و ارتقای نقش فناوری هسته ای در متن زندگی مردم عنوان کرد: نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان به عنوان مصادیق مردمی سازی اقتصاد در صنعت هسته ای، می تواند ضمن تکمیل زنجیره ارزش این صنعت و کاربردی سازی آن، توسعه محصولات و خدمات ارزش آفرین و اشتغال زا را به ارمغان بیاورد.

دهقانی، از آمادگی کامل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای همکاری با سازمان انرژی اتمی در پروژه های پیشران گفت و ادامه داد: می توانیم در چند حوزه خاص و پیشران مانند نیروگاه های کوچک همراه با آب شیرین کن که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پیشران فناوری هسته ای به دانش بنیان ها سپرده می شوند

طرح های پیشران فناوری هسته ای به دانش بنیان ها سپرده می شوند