مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-17سياسي

مسئولان جلوی دلالان حوزه محصولات کشاورزی را بگیرند


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کشاورز باید بداند که برنج شمال پاسخگوی تمام نیاز کشور نیست و به واردات هم نیاز داریم افزود: حمایت از تولیدکنندگان و رفع دغدغه های آنان در همه عرصه ها و جلوگیری از سوءاستفاده گری دلالان وظیفه مسئولان است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کشاورز باید بداند که برنج شمال پاسخگوی تمام نیاز کشور نیست و به واردات هم نیاز داریم افزود: حمایت از تولیدکنندگان و رفع دغدغه های آنان در همه عرصه ها و جلوگیری از سوءاستفاده گری دلالان وظیفه مسئولان است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی استان گیلان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ، این نهاد را در جبهه مقدم خوراک و تغذیه جامعه دانست و اظهار کرد: نوسانات برخی بخش های تولیدی جامعه، آسیب زا اما قابل تحمل است اما زراعت، کشاورزی و خوراک مردم اگر دچار نوسان شود، آثارش بیشتر در جامعه دیده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهتمام و توجه جدی دولت های دنیا به بخش کشاورزی، زراعت، باغداری و تولید انواع مواد پروتیینی افزود: در برخی کشورها، کشاورزان سرمایه دارترین مردم هستند و کشورها توانسته اند برای خود ارزآوری قابل توجهی ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان جلوی دلالان حوزه محصولات کشاورزی را بگیرند

مسئولان جلوی دلالان حوزه محصولات کشاورزی را بگیرند