مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-10اجتماعي

محیط زیست سالم زیربنای توسعه هر منطقه به شمار می آید


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم گفت: محیط زیست سالم زیربنای توسعه هر منطقه به شمار می آید و باید با برنامه ریزی دقیق به این سمت برویم.

- ایسنا/زنجان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم گفت: محیط زیست سالم زیربنای توسعه هر منطقه به شمار می آید و باید با برنامه ریزی دقیق به این سمت برویم.

سیدسعید موسوی در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت هفته محیط زیست، اظهار کرد: اقلیم منحصر بفرد شهرستان طارم همچون منابع آبی خصوصا رودخانه قزل اوزن و رودخانه های فرعی متعدد، سدهای طبیعی کردآباد، باکلور(کوثره) و جمال آباد، سدهای مصنوعی میرزاخانلو 1 و 2 و از طرفی اختلاف ارتفاع از 500 تا 2800 متر از سطح دریا موجب شده تا تنوع زیستی قابل توجهی در شهرستان طارم زیست کنند.

وی افزود: محیط زیست شهرستان طارم گونه های شاخص شامل پلنگ ایرانی، کل و بز، خرس قهوه ای، سیاه گوش، گرگ، کفتار، گربه وحشی، خرگوش، روباه و ده ها گونه پستاندار در کنار پرندگان شکاری از قبیل عقاب طلایی، شاهین، کرکس و انواع پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی و گونه های متنوعی از آبزیان، خزندگان و دوزیستان را در خود جای داده است.

این مسئول با اشاره به هفته محیط زیست و اقدامات برنامه ریزی شده این هفته در شهرستان طارم، تصریح کرد: پایش و بازدید از مناطق و زیستگاه های شهرستان طارم و بررسی وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست سالم زیربنای توسعه هر منطقه به شمار می آید

محیط زیست سالم زیربنای توسعه هر منطقه به شمار می آید