مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-08اجتماعي

ادارات گرمسار به دنبال بارش های شدید به حالت آماده باش درآمدند


استاندار سمنان دستور آماده باش دستگاه های اجرایی شهرستان گرمسار را به دنبال بارش های شدید صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان گرمسار در فرمانداری شهرستان گرمسار اظهار کرد: مجموعه کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی ستاد مدیریت بحران شهرستان گرمسار در آماده باش کامل باشند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش به صورت کامل متولی امر اسکان مسافران و افراد آسیب دیده احتمالی از وقوع حادثه بوده و ضروری است تا تمام تدابیر در این خصوص اندیشیده شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: مجموعه هلال احمر پیش بینی لازم را در خصوص تأمین بسته های غذایی و همچنین اسکان احتمالی مسافران و امدادرسانی داشته باشد.

هاشمی گفت: حضور عوامل راهداری و پلیس راه در مسیرهای حادثه خیز به ویژه در جاده اصلی امر بسیار مهمی است و باید تلاش کرد تا در مواقع بحران احتمالی، این محور مسدود نشود.

وی تصریح کرد: مدیران راهداری و پلیس راه از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود خود استفاده کنند و در مواقع ضروری از تجهیزات لجستیک پیمانکاران پروژه حرم تا حرم استفاده شود؛ ضروری است که تمام امکانات در اختیار ستاد مدیریت بحران استان سمنان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات گرمسار به دنبال بارش های شدید به حالت آماده باش درآمدند

ادارات گرمسار به دنبال بارش های شدید به حالت آماده باش درآمدند