مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 20:502023-06-17اقتصادي

برپایی نمایشگاه کالا های ساختمانی و صنایع کشاورزی فارس در عراق


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: روز های پایانی شهریور امسال، نمایشگاه زیرساخت، کالا های ساختمانی و صنایع کشاورزی به همت این شرکت در استان بصره عراق برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن نهاوندی ظهرامروز در نشست خبری اظهارداشت: برای نخستین بار نمایشگاه بین المللی در بخش های زیرساخت، کالا های ساختمانی و صنایع کشاورزی در فضایی به وسعت 2500 مترمربع در استان بصره عراق برگزار خواهد شد و ثبت نام از علاقه مندان 2 هفته قبل آغاز شده است و تا اواسط مرداد امسال ادامه دارد.

وی، زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی بصره را 28 تا 31 شهریور اعلام کرد و افزود: در کنار تقویم نمایشگاه های داخلی، برگزاری روز های آفریقا، روسیه، گرجستان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و عمان در دستور کار قرار دارد و تلاش خواهد شد تا با معرفی توانمندی های اقتصادی، تجاری و تولیدی فارس در عرصه های مختلف، امکان تبادل و ارتباطات بیشتر بازرگان و فعالان اقتصادی فراهم شود.

مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه های فارس با بیان اینکه در حال حاضر مرکز تخصصی کشاورزی در استان نجف عراق راه اندازی شده است، گفت: معتقدیم با توجه به ظرفیت بسیار بالای عراق در بخث اقتصادی، لازم است که شرکت های ایرانی در این بخش نیز حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه کالا های ساختمانی و صنایع کشاورزی فارس در عراق

برپایی نمایشگاه کالا های ساختمانی و صنایع کشاورزی فارس در عراق