مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:512023-06-11اجتماعي

کودک کارتن خواب خیابانی در آذربایجان شرقی نداریم


فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دو آیین نامه اقدام عمل برای ساماندهی کودکان کار وجود دارد که شامل فرد کمتر از 18 سال تمام که به صورت محدود یا نامحدود در خیابان به سر می برد، اعم از کودکی که هنوز با خانواده خود تماس دارد و از سرپناه برخوردار است و یا کودکی که خیابان را خانه خود می داند و رابطه او با خانواده به حداقل رسیده و یا اساسا چنین ارتباطی وجود ندارد.

هیچ کودک کارتن خواب خیابانی در آذربایجان شرقی نداریم وی افزود: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی کودک کارتن خواب خیابانی نداریم و همه کودکان کار صاحب سرپناه و خانواده هستند که این خانواده ها اکثر تنگدست بوده و یا مشکلات دیگری دارند.

مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: قانون های زیادی برای ساماندهای کار و خیابانی وجود دارد که در آن چندین ماده قانون مستقیما به برخی دستگاه های دولتی وظایفی تعیین شده است که در این ساماندهی کودکان به بهزیستی کمک کنند.

وی با بیان اینکه طبق این قانون شهرداری موظف است که در شناسایی و ساماندهی کودکان کار کمک کند، گفت: در این موضوع چالش های زیادی داشتیم و گاها برخی از دستگاه های مکلف کمک نمی کردند ولی الحمدالله الآن شرایط تغییر کرده و کمک زیادی به ما می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک کارتن خواب خیابانی در آذربایجان شرقی نداریم

کودک کارتن خواب خیابانی در آذربایجان شرقی نداریم