مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-19اقتصادي

مشکلات اجتماعی در بخشی از محور شهرکرد ـ بروجن مانع اتمام کار است


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ورودی و خروجی شهر سفیددشت و فرادنبه در قالب پروژه شهرکرد ـ بروجن دارای معارض است به همین دلیل مسئولان شهرستانی پیگیر حل این مشکلات اجتماعی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید ربیعی امروز در حاشیه بازدید از محور شهرکرد ـ بروجن گفت: سه کیلومتر از بهسازی و آسفالت ورودی و خروجی سفیددشت به ورودی شهر فرادنبه در محور شهرکرد ـ بروجن به دلیل اینکه در محدوده شهرها قرار داشت جزو وظایف شهرداری ها بود و در قرارداد قبلی پیمانکار منظور نشده بود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به درخواست های انجام شده و هماهنگی با استانداری مقرر شد وزارت راه و شهرسازی کل مسیر و حتی در محدوده شهر را نیز بهسازی و آسفالت کند بر این اساس قرارداد جدیدی منعقد و پروژه از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: قسمت هایی که در ورودی فرادنبه و سفیددشت مشکل اجتماعی نداشت هم اکنون آماده آسفالت است اما بخشی از ورودی و خروجی سفیددشت دارای معارض است که با پیگیری های فرمانداری و دادستانی این مشکل حل می شود و قسمت های باقی مانده به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اجتماعی در بخشی از محور شهرکرد ـ بروجن مانع اتمام کار است

مشکلات اجتماعی در بخشی از محور شهرکرد ـ بروجن مانع اتمام کار است