مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:152023-05-28حوادث

آتش نشانان خمینی شهری به پویش «نه به ته سیگار» پیوستند+تصاویر


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر از جمع آوری 5 هزار ته سیگار از ایستگاه شماره 3 واقع در منظریه خمینی شهر تا کوه چشمه لادر در قالب پویش «نه به ته سیگار» خبر داد.

- مهدی مرادیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه ته سیگار از خطرناک ترین زباله های طبیعت شناخته می شود، اظهار داشت: یکی از مضرترین زباله ها در طبیعت، ته سیگار است، به گونه ای که یک ته سیگار، قابلیت خشکانیدن یک درخت را دارد.

  وی افزود: تعدادی از آتش نشانان دوست دار محیط زیست برای اولین بار در شهرستان خمینی شهر اقدام به راه اندازی پویشی تحت عنوان پویش نه به رها کردن ته سیگار در طبیعت در خمینی شهر کردند.

  مرادیان بیان کرد: هدف این پویش، جمع آوری ته سیگار از محیط زیست شهر بوده و به همین جهت اجرای این پویش به صورت پایلوت در کوه چشمه لادر انجام شد .

  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر با اشاره به جمع آوری 5 هزار ته سیگار گفت: در نگاه نخست شاید جمع آوری ته سیگار کاری ساده به نظر بیاید، ولی یکی از کارهای دشوار است؛ زیرا فرد مجبور است ته سیگارها را تک تک جمع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان خمینی شهری به پویش «نه به ته سیگار» پیوستند+تصاویر

آتش نشانان خمینی شهری به پویش «نه به ته سیگار» پیوستند+تصاویر