مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-06سياسي

رشته مطالعات قرآن و حدیث در دانشکده علوم قرآنی بجنورد تأسیس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مهدوی پور، رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد صبح امروز در در جمع خبرنگاران در دانشکده علوم قرآنی بجنورد اظهار کرد: - رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: رشته مطالعات قرآن و حدیث در گرایش معارف قرآن دایر شد و در دفترچه کنکور هم آورده شده است و آماده جذب دانشجو هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مهدوی پور، رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد صبح امروز در در جمع خبرنگاران در دانشکده علوم قرآنی بجنورد اظهار کرد: این دانشکده تاکنون 700 فارغ التمصیل داشته است.

مهدوی پور، با بیان اینکه در نظر فضای آموزشی و خوابگاهی جزو بهترین دانشگاه ها در استان هستیم، گفت: اکنون 100 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد از اخذ مجوز نخستین رشته ارشد برای این دانشکده خبر داد و تصریح کرد: رشته مطالعات قرآن و حدیث در گرایش معارف قرآن دایر شد و در دفترچه کنکور هم آورده شده است و آماده جذب دانشجو هستیم.

وی از جذب 10 نفر در این رشته خبر داد و گفت: این سهمیه مخصوص بانوان است.

مهدوی پور با تاکید بر اینکه تحصیل در این دانشکده رایگان و دولتی است، گفت: به دنبال جذب سهمیه در رشته ارشد برای طلاب نیز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته مطالعات قرآن و حدیث در دانشکده علوم قرآنی بجنورد تأسیس شد

رشته مطالعات قرآن و حدیث در دانشکده علوم قرآنی بجنورد تأسیس شد