مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-02اقتصادي

داستان برندهای ایرانی که تعطیل شدند


براساس اطلاعاتی که به نقل از رییس شورای کارگران کارخانه داروگر و همچنین یکی از اعضای سابق انجمن شویندگان که حاضر به ذکر نام خود نبود، منتشر شده بدهی 800 میلیارد تومانی شرکت تولیدی داروگر به بانک ها و انباشت مشکلات مالی طی دو دهه و سبقت گرفتن رقم بدهی از مجموع دارایی های شرکت، - عامل تعطیلی داروگر بود.

فردای اقتصاد نوشت: کارخانه داروگر تهران به دلیل مشکلات مالی کارفرما، اخراج تعدادی از کارکنان و مسائلی از این دست به فعالیت خود پایان داد این در حالی است که امروز خبری مبنی بر شروع مجدد فعالیت شرکت منتشر شد.

اما بااین حال، به نظر می رسد ماجرا به همین شرکت ختم نمی شود چراکه مالک شرکت داروگر چندین شرکت دیگر هم دارد که آنها هم در شرایطی مشابه داروگر دارند و با بحران دست وپنجه نرم می کنند.

زیان 800 میلیارد تومانی داروگر؛ عامل اصلی تعطیلی شرکت  شرکت داروگر در سال 1307 به عنوان یک شرکت سهامی عام در شهر اصفهان پی ریزی شد و با تولید صابون سوبلمه اولین محصول شرکت خط تولید داروگر به حرکت درآمد اما با انتقال خط تولید شرکت از اصفهان به تهران زنجیره تولید شرکت متنوع شد.

به طورکلی داروگر پایه گذار تولید صنعتی صابون و همچنین پودر لباسشویی در ایران است اما در ادامه تولید سایر مواد شوینده و بهداشتی و غذایی هم به محصولات این شرکت اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان برندهای ایرانی که تعطیل شدند

داستان برندهای ایرانی که تعطیل شدند