مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 00:352023-06-07ورزشي

آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در یزد


مدیر فنی تیم ملی شمشیربزی سابر دختران گفت: مرحله پنجم اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان ایران به میزبانی استان یزد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از روابط عمومی هیأت شمشیربازی این استان، مسعود فتوحی، در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی اسلحه سابر دختران اظهار کرد: تاکنون پنج مرحله از اردوی آمادگی سازی تیم ملی دختران به منظور شرکت در مسابقات مختلف برگزار شده است که هم اکنون مرحله پنجم آن به میزبانی استان یزد از عصر امروز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص جزییات برگزاری این مرحله از اردو افزود: این مرحله از اردو از عصر امروز 17 خرداد ماه با حضور شش ملی پوش از استان های یزد، گیلان، اصفهان و تهران به منظور حضور در مسابقات آسیایی هانگژو آغاز و تا 24 خرداد ماه ادامه دار خواهد بود.

مدیر فنی تیم ملی شمشیربازی سابر دختران گفت: در این مرحله از اردو نجمه سازنچیان به عنوان کاپیتان در کنار شیدا عالمی و آسیا صدیقی از استان یزد، فائزه رفیعی از استان گیلان، کیانا باقرزاده از استان تهران و نرگس کدخدایی از استان اصفهان تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی هیات شمشیربازی استان یزد پیگیری خواهند کرد.

فتوحی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بازی های آسیایی هانگژو 2022 که قرار بود در تاریخ 10 الی 25 سپتامبر سال 2022 برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در یزد

آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در یزد