مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-11اقتصادي

مدیریت منابع آبی نیروگاه منتظرقائم ضروری است


سرپرست معاونت امور هماهنگی استانداری البرز ضمن تاکید بر مدیریت منابع آبی نیروگاه منتظر قائم، گفت: موضوع مدیریت آب های سطحی و آبخوان های استان بسیار حیاتی بوده و مورد تاکید استاندار نیز قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیف اله اسداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان البرز، در نشست رسیدگی به برداشت های نیروگاه منتظر قائم از 10 حلقه چاه آب موجود در شهرستان فردیس به منظور تولید برق در نیروگاه، بر حساسیت موضوع تاکید کرد و گفت: موضوع مدیریت آب های سطحی و آبخوان های استان بسیار حیاتی بوده و مورد تاکید استاندار نیز قرار دارد.

وی افزود: از سوی دیگر حفظ استمرار تولید برق در نیروگاه منتظر قائم نیز در شرایط پرمصرف پیش رو حائز اهمیت است.

بخش قابل توجه آبی که توسط نیروگاه از منابع زیرزمینی و سرمایه استانی و ملی استحصال می شود در قالب تبخیر از برج های خنک کن نیروگاه خارج شده و بخش دیگری نیز پس از مصرف به اراضی پایین دست هدایت می شود که این موضوع بسیار نگران کننده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه این موضوع ضرورت احداث تصفیه خانه توسط نیروگاه منتظر قائم را اجتناب ناپذیر کرده است، اظهار کرد: تعامل حداکثری و همکاری و هماهنگی مدیران و سهامداران نیروگاه منتظر قائم با مدیریت استان امری ضروری و لازم الاجراست و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت منابع آبی نیروگاه منتظرقائم ضروری است

مدیریت منابع آبی نیروگاه منتظرقائم ضروری است