مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-05اقتصادي

بررسی بورسی صورتمالی 3 نماد صنعت شوینده / شوینده زیانده


صنعت شوینده یکی از صنایع بورسی است که دچار محدودیت در قیمت گذاری بوده و به همین علت با حاشیه سود پایین و یا زیاندهی به فعالیت خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صنعت شوینده یکی از صنایع کوچک بازار سرمایه است، این صنعت اما بسیار مهم و استراتژیک بوده و نیاز روزمره مردم در تمامی خانه ها است، در این گزارش به صورت مختصر نگاهی به صورت سود وزیان و درآمدهای عملیاتی 3 نماد شوینده بورس می اندازیم: نماد شوینده مدیریت صنعت شوینده ت.

ص.

بهشهر (شوینده) - بازار اول (تابلوی فرعی) بورس قرار دارد این نماد دارای eps خوب در محدوده 1,582 ریال است، اما نکته منفی این نماد pبرe بالای 14 است در صورتی که pبرe تی تی ام این نماد 14.

91 است، pبرe متوسط این گروه 9 است.

آخرین گزارش 3 ماهه این نماد منتهی به انتهای اسفند سال 1401 بوده که این نماد با افزایش 37 درصدی درآمدهای عملیاتی همراه شده و درامد سه ماهه آن به 39 میلیارد تومان رسیده است.

سود عملیاتی این نماد اما با افزایش بیشتری نسبت به درآمد مواجه شده و با افزایش 58 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 36 میلیارد تومان رسیده است.

سود خالص این نماد هم همان 58 درصد افزایش نسبت به سال قبل و همان 36 میلیارد تومان است در نتیجه حاشیه سود خالص و ناخالص آن برابر بوده و به عدد 92 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بورسی صورتمالی 3 نماد صنعت شوینده / شوینده زیانده

بررسی بورسی صورتمالی 3 نماد صنعت شوینده / شوینده زیانده