مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-21سياسي

فعالیت 865 پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت طرح اوقات فراغت دانش آموزان گفت: با توجه به شرایط روز و مطالبات اولیای دانش آموزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، دومین نشست شورای آموزش و پرورش صبح روز سه شنبه 30 خرداد ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

محسن حسین میرزایی، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه کشور است، گفت: کمک به تقویت زیرساخت های آموزش و پرورش ضروری است و در توسعه زیرساخت های آموزشی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن، زیرساخت های آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی باید برای تقویت زیرساخت ها در آموزش و پرورش کمک کنند تا این خدمات در جامعه نمایان شود، افزود: بی توجهی به حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش آسیب هایی را در پی دارد و تا زمانی که آموزش و پرورش به جایگاه اصلی خود نرسد، مشکلات این حوزه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه خروجی تولیدات و محصول وزارت آموزش و پرورش انسان و فرهنگ است، بیان کرد: در توزیع امکانات، تجهیزات، اعتبارات باید آموزش و پرورش در اولویت قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 865 پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

فعالیت 865 پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری