مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 07:402023-05-31اقتصادي

پراکندگی فضاهای گردشگری، اولویت شهرداری است


معاون هماهنگی امور اجرایی مناطق چهارگانه شهرداری زنجان پراکندگی فضاهای گردشگری در شهر زنجان را از اولویت های مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: نمونه های دیگری از این نوع گذر در سطح شهر با عنوان آرامش و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل موسوی، معاون هماهنگی امور اجرایی مناطق چهارگانه شهرداری زنجان در آیین آغاز بهره برداری از گذر گردشگری اشراق با بیان اینکه این پروژه ایده شخصی شهردار زنجان بود، اظهار کرد: پروژه اجرا شده، در نوع خود بهترین به لحاظ کمیت و کیفیت محسوب می شود، چرا که در بازدید های انجام شده از دیگر پروژه ها، به این فرم در اجرا رسید.

معاون هماهنگی امور اجرایی مناطق چهارگانه شهرداری زنجان با بیان اینکه گذر گردشگری اشراق دومین پروژه از این نوع پروژه ها بعد از گذر ملت است، افزود: چهار پروژه از این نوع برای شهر تعریف شده است.

وی تصریح کرد: مردم زنجان به دلیل سرمای زمستان آن، خیلی رغبتی برای مراجعه به فضاهای گردشگری ندارند از این رو پروژه به مانند گذر ملت طوری طراحی شد که بتوان از وسایل گرمایشی استفاده کرد تا فضا در طول سال قابل بهره برداری برای مردم باشد.

اسماعیلی با تاکید بر استفاده از فضای بلااستفاده در این منطقه از شهر برای احداث گذر گردشگری اشراق گفت: این پروژه با تخصیص اعتبار حدود 12 میلیارد تومانی و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراکندگی فضاهای گردشگری، اولویت شهرداری است

پراکندگی فضاهای گردشگری، اولویت شهرداری است