مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-18سياسي

4 درصد مرفهین جامعه یارانه سوخت هواپیما را دریافت می کنند


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره بی دلیل بودن اعطای یارانه انرژی به هواپیماها و استفاده 4 درصد مرفهین جامعه از این یارانه پرداخت.

- پرویز محمدنژاد قاضی محله عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره میزان منطقی بودن اعضای سوخت یارانه ای به هواپیماها گفت: متأسفانه در توزیع امکانات و دارایی های دولت در کشور به خوبی عمل نکردیم و عدالت محوری را در توزیع یارانه ها عملیاتی نکرده ایم.

وی در ادامه بیان کرد: این بی عدالتی فقط در حوزه اعطای یارانه سوخت هواپیما نیست و ما شاهد این بی عدالتی در حوزه برق و گاز و سایر انرژی ها هم هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با طرح این سوال که به نظرتان چند درصد از مردم از این یارانه های پنهان استفاده می کنند؟ افزود: به عنوان مثال در حوزه برق 20 درصد از مشترکین 80 درصد منابع برق را استفاده می کنند که این نشان دهنده این است که اقشار مرفه از این یارانه پنهان استفاده می کند، شرایط در تخصیص یارانه سوخت به هواپیما هم همین است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعطای یارانه پنهان برای سوخت هواپیماها یک نوع بی عدالتی است که در کل کشور با آن مواجه هستیم و برای حل آنها نیاز به قانون داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 درصد مرفهین جامعه یارانه سوخت هواپیما را دریافت می کنند

4 درصد مرفهین جامعه یارانه سوخت هواپیما را دریافت می کنند