مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 07:302023-06-10حوادث

کشف پارچه و کودهای شیمیایی قاچاق در شهرستان مانه و سملقان


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 2 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال از یک خودروی نیسان وانت توسط پاسگاه انتظامی گرماب خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 2 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال از یک خودروی نیسان وانت توسط پاسگاه انتظامی گرماب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان و ماموران پاسگاه انتظامی گرماب در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی از استان گلستان به استان خراسان شمالی به یک دستگاه ماشین نیسان آبی حامل کود شیمیایی در مسیر مواصلاتی آشخانه به بجنورد مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی و استعلام اولیه مطلع شدند که کالاها قاچاق بوده و به صورت غیرقانونی از شهرستان در حال خارج شدن بود که توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان این فرماندهی کشف وضبط شد.

سرهنگ مهران فر با اشاره به اینکه میزان این کالای قاچاق 2 تن و حاوی 40 کیسه به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال است، اظهار کرد: کالای قاچاق به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان شمالی تحویل و متهم برای سیر مراحل ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پارچه و کودهای شیمیایی قاچاق در شهرستان مانه و سملقان

کشف پارچه و کودهای شیمیایی قاچاق در شهرستان مانه و سملقان