مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:152023-05-30اقتصادي

صنایع نگران تأمین برق نباشند


صنایع نگرانی بابت تأمین برق نداشته باشند، چرا که به گونه ای برنامه ریزی شده تا در مجموع انرژی بیشتری به صنایع تحویل داده شود.

- سخنگوی صنعت برق گفت: صنایع نگرانی بابت تأمین برق نداشته باشند، چرا که به گونه ای برنامه ریزی شده تا در مجموع انرژی بیشتری به صنایع تحویل داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی، امروز در نشستی با بیان اینکه طی جلسه ای که با حضور وزیر نیرو و سرپرست وزارت صمت برگزار شد، هماهنگی های لازم برای تامین انرژی کامل صنایع صورت گرفت و تصمیمات در این بخش، ابلاغ شد، اظهار کرد: برای 92 درصد از مشترکان صنعتی که واحدهای صنعتی و صنفی کوچک هستند هیچ محدودیتی در تامین برق اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه برای واحدهای صنعتی که در شهرک های صنعتی واقع شده اند، یک نصف روز در هفته به میزان 12 ساعت، محدودیتدر مصرف برق برنامه ریزی شده که این واحدها می توانند این 12 ساعت عدم مصرف برق را در روزها و ساعات دیگر جبران کنند.

سخنگوی صنعت برق افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با کمبود تولید ناشی از محدودیت برقی، مواجه نخواهند شد وحتی بیشتر از سال گذشته به آنها خواهیم داد.

رجبی مشهدی با بیان اینکه برای 440 واحد بزرگ صنعتی همچون فولاد و سیمان نیز به گونه ای برنامه ریزی شده که فرآیندهای انرژی بر را به برخی ساعات غیرپیک منتقل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع نگران تأمین برق نباشند

صنایع نگران تأمین برق نباشند