مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-12سياسي

مصوبات جلسات سران قوا برای یک سال است


رییس مجلس درباره اجرای لایحه کاهش 8 درصدی مالیات بر ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی بدون تصویب در مجلس، گفت: مصوبات جلسات سران قوا برای یک سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (دوشنبه 22 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: دولت لایحه دو فوریتی کاهش 8 درصدی مالیات بر ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی را به مجلس ارائه داده اما هنوز در مجلس تصویب نشده اما دولت در حال اجرای آن است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین هفته گذشته وزارت صمت اعلام کرد آیین نامه واردات خودرو ابلاغ شده و سوال بنده آن است که چرا مجلس را سر کار می گذارید؟ محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: مصوباتی که در جلسه سران قوا از گذشته تصویب شده یا الان تصویب می شود، اگر پس از یک سال نیاز به تمدید داشته باشد، دولت مکلف است آن موضوع را در قالب لایحه به مجلس ارائه کند تا تبدیل به قانون شود.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصمیمات جلسات سران قوا برای یک سال است و اگر موضوعی بیش از یک سال ادامه داشته باشد باید مصوبه مجلس را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات جلسات سران قوا برای یک سال است

مصوبات جلسات سران قوا برای یک سال است