مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-20ورزشي

اجرای 19 عنوان برنامه طی هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: 19 عنوان برنامه طی هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

- علی زندی در گفتگو با، ضمن تاکید بر مشارکت همگانی برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر، افزود: 26 ژوئن برابر با پنج تیرماه توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نام روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده و هدف از این نامگذاری عزم و تلاش همگانی در امر مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، کنترل آن و انجام اقدامات بین المللی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن این هفته، 19 عنوان برنامه برای اجرا در سیستان و بلوچستان برنامه ریزی شده که از هم این برنامه ها می توان به برگزاری همایش کلیات درمان اعتیاد، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش بهبود یافتگان اعتیاد، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی ووشو و دوچرخه سواری، برگزاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اجرای پویش نه به اعتیاد و غیره اشاره کرد که هم اکنون برنامه ها در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های محوری امسال در مرکز استان موضوع همایشی پیرامون تکریم از خانواده معظم شهدا است چرا که یکی از مهمترین سرمایه های انسانی در حوزه مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 19 عنوان برنامه طی هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر

اجرای 19 عنوان برنامه طی هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر