مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-09سياسي

مادر شهید غریب خارا به فرزندش پیوست


مادر شهید غریب خارا از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، مادر شهید غریب خارا از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهبهان پس از عمری فراق و دوری فرزند، جان به جان آفرین تسلیم کرد و میهمان فرزند شهیدش شد.

زنده یاد نخواسته شجاعی مادر شهید غریب خارا از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهبهان که از تیرماه سال 1361 داغ فرزند را دیده بود پس از 41 سال به وصال او نائل آمد.

آیین بزرگداشت زنده یاد نخواسته شجاعی مادر شهید غریب خارا روز شنبه 20 خردادماه سال 1402 بعد از نماز مغرب و عشا با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد المهدی(عج) مقبره آغای مرتضوی برگزار می شود.

    بسیجی شهید غریب خارا روز چهارم دی ماه سال 1343 دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه با دیگر رزمندگان از سوی بسیج به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد.

پس از حضور در جبهه، شهید غریب خارا در 23 تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

پیکر پاک و مطهر شهید غریب خارا پس از انتقال به زادگاهش بر دستان اقشار مختلف مردم تشییع شد و در گلزار شهدای بهبهان آرام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید غریب خارا به فرزندش پیوست

مادر شهید غریب خارا به فرزندش پیوست