مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-12سياسي

صنایع دستی استان اردبیل بازنمایی محبت، همدلی و عواطف مردم منطقه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: و صنایع دستی استان محصول دست های گرم مردم و هنرمندان خونگرمی است که تمام محبت، همدلی و رابطه عاطفی خود را در این آثار بازنمایی می کنند.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: و صنایع دستی استان محصول دست های گرم مردم و هنرمندان خونگرمی است که تمام محبت، همدلی و رابطه عاطفی خود را در این آثار بازنمایی می کنند.

رضا قاسمیان 22 خرداد در نشست هنرمندان صنایع دستی استان با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و رییس شورای جهانی صنایع دستی در سالن خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بیان کرد: امید داریم پیامی که آقای سعدالقدومی، رییس شورای جهانی صنایع دستی از اردبیل دریافت می کنند شایسته تاریخ و تمدن این آب و خاک و آثار درخشان آن در تاریخ باشد و این سرمایه و ظرفیت را بتوانند در سطح جهان معرفی کنند.

قاسمیان گفت: استان اردبیل ظرفیت ها و گذاره هایی که برای معرفی شخصیت استان اردبیل در صنایع دستی دیده می شود قابل توجه است.

وی افزود: استان اردبیل در بحث مهمان نوازی زبانزد است و صنایع دستی استان محصول دست های گرم مردم و هنرمندان خونگرمی است که تمام محبت، همدلی و رابطه عاطفی خود را در این آثار بازنمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی استان اردبیل بازنمایی محبت، همدلی و عواطف مردم منطقه است

صنایع دستی استان اردبیل بازنمایی محبت، همدلی و عواطف مردم منطقه است