مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-21دانش

رییس دانشگاه آزاد: تربیت نیرو و مأموریت گرایی رشته ها مطابق با زیست بوم خواهد بود


حرکت این دانشگاه براساس سند تحول و تعالی و آمایش و مأموریت گرایی، می تواند امید را به جامعه برگردانده و جان تازه ای به آموزش عالی کشور بدهد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حرکت این دانشگاه براساس سند تحول و تعالی و آمایش و مأموریت گرایی، می تواند امید را به جامعه برگردانده و جان تازه ای به آموزش عالی کشور بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جلسه نشست نهایی سازی سند آمایش دانشگاه آزاد اسلامی که از 26 خرداد آغاز شده و تا یکم تیرماه ادامه دارد، با اشاره به این که این نشست یک هفته ای با حضور متولیان تدوین سند آمایش استانها برگزار می شود،گفت: این اتفاق مانند داستان سیمرغ است که همه ما برای یک هدف متعالی گرد هم آمدیم.

واقعیت این است که نظام آموزش عالی و به طور کلی نظام آموزش دستخوش تحولات بسیاری شده است و در مقابل چشمان می بینیم که چه بر سر نسل جوان آمده و آنها از آنچه دانشگاه و نظام آموزشی ارائه می دهد، راضی نیستند و آموزش اشباع شان نمی کند.

به همین دلیل علاقه به تحصیل کمرنگ شده است.

وی ادامه داد: سؤالی که مطرح می شود این است که با توجه به پیچیدگی و فناورانه شدن زندگی و محیط اجتماعی، آیا جوانان بدون دانش های لازم می توانند آینده خود را تضمین کنند؟ آیا می خواهند به مصرف کننده دانش تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد: تربیت نیرو و مأموریت گرایی رشته ها مطابق با زیست بوم خواهد بود

رییس دانشگاه آزاد: تربیت نیرو و مأموریت گرایی رشته ها مطابق با زیست بوم خواهد بود