مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-18اجتماعي

سیل به 17 روستای بیله سوار آسیب وارد کرد + عکس


فرماندار بیله سوار از وقوع سیل دیگر در شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت: 17 روستا در جریان این سیل آسیب دیدند و همچنین راه برخی از روستاها در بخش مرکزی مسدود شده است.

- صاحبعلی اضعری امشب درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بارش تگرگ و باران در بخش مرکزی شهرستان بیله سوار سبب جاری شدن سیل از روستای انجیرلو شده و به سمت معابر عمومی مختلف جریان یافته که به سبب همین سیل به 50 منزل مسکونی خسارت وارد شده است.

وی افزود: بارش تگرگ در شهرستان بیله سوار سبب شده به برخی خودروها و هم چنین منازل آسیب جدی وارد شود.

فرماندار بیله سوار تاکید کرد: سیل امروز مجدد به پل انجیرلو که پیش از این نیز تخریب شده بود، آسیب وارد کرد و همچنین جریان سیل از پل جهانخانملو نیز سر ریز شده که باتوجه به شدت سیل احتمال آسیب به این پل نیز زیاد است.

اصغری تصریح کرد: کلیه گروه های امداد و نجات در محل های وقوع سیل حضور دارند و از آمادگی کامل جهت مواجه با هرگونه حوادث طبیعی تجهیز شده اند.

وی از وقوع سیل در 17 روستای شهرستان بیله سوار خبرداد و افزود: جریان سیل سبب شده 17 روستا و شهر جعفرآباد دچار آسیب شوند و همچنین باعث مسدود شدن راه ارتباطی برخی روستاها در بخش قشلاق دشت این شهرستان شده است که عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به 17 روستای بیله سوار آسیب وارد کرد + عکس

سیل به 17 روستای بیله سوار آسیب وارد کرد + عکس