مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-12سياسي

آغاز ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه از سه شنبه


کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، حسن عبدلیان پور درباره ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه، اظهارداشت: ثبت نام آزمون وکالت این مرکز از 23 تا 29 خرداد 1402 انجام خواهد شد و شرایط عمومی و جزییات شرکت در این آزمون در روزهای آینده اعلام می شود.

- کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، حسن عبدلیان پور درباره ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه، اظهارداشت: ثبت نام آزمون وکالت این مرکز از 23 تا 29 خرداد 1402 انجام خواهد شد و شرایط عمومی و جزییات شرکت در این آزمون در روزهای آینده اعلام می شود.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از ثبت نام آزمون وکالت این مرکز از فردا سه شنبه 23 خرداد و از طریق درگاه سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، حسن عبدلیان پور درباره ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه، اظهارداشت: ثبت نام آزمون وکالت این مرکز از 23 تا 29 خرداد 1402 انجام خواهد شد و شرایط عمومی و جزییات شرکت در این آزمون در روزهای آینده اعلام می شود.

  وی افزود: داوطلبان شرکت در آزمون وکالت در مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه می توانند از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه از سه شنبه

آغاز ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه از سه شنبه