مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-21سياسي

افتتاح مرکز مشاوره معنوی سازمان تبلیغات اسلامی در ساری


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افتتاح مرکز مشاوره معنوی در سازمان تبلیغات اسلامی در مرکز استان خبر داد و گفت: در عرصه فعالیت های تبلیغی در سال گذشته 10 هزار و 400 نفر اعزام مبلغ در مناسبت های مختلف داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار صبح امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: فعالیت های این سازمان در سه عرصه کلی فرهنگی، قرآن، رسانه و فضای مجازی خلاصه می شود، سرمایه اجتماعی سازمان تبلیغات هیأت ها، مداحان و ستایشگران هستند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بیش از 900 موسسه و خانه قرآنی در زیرمجموعه خود دارد، گفت: در این بخش مازندران بعد از تهران رتبه دوم را دارد، همچنین رتبه یک فعالیت های قرآنی در رمضان 1402 داشتیم.

حجت الاسلام شریف تبار تصریح کرد: در سال گذشته هزار و 200 دوره آموزشی در زمینه حفظ و قرائت قرآن برگزار شد، سازمان به صورت قانونی مرکز رسمی اعطای مدرک حفظ قرآن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: همچنین در سال گذشته، 11 هزار نفر در مقطع پیش دبستانی در موسسات قرآنی حضور داشتند، 7هزار نفر هم در دوره های مهدکودک های قرآن شرکت کردند.

شریف تبار با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی ، اعلام کرد: به عنوان نمونه این طرح را در 100 مسجد آغاز کردیم، طرح مصباح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز مشاوره معنوی سازمان تبلیغات اسلامی در ساری

افتتاح مرکز مشاوره معنوی سازمان تبلیغات اسلامی در ساری