مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-14دانش

شرط دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان در خوابگاه ها


اسکان ترم تابستان و مهر در دانشگاه امیرکبیر صرفاً شامل دانشجویانی خواهد شد که هزینه ترم قبل خود را در سامانه صندوق رفاه ثبت و پرداخت کرده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشجویان متقاضی اسکان در خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 15 تیر ماه تا 10 شهریور ماه امسال می توانند در خوابگاه های این دانشگاه برای ترم تابستان اسکان داشته باشند.

همچنین اسکان دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در خوابگاه های ترم تحصیلی مهر ماه از 20 شهریور ماه امسال آغاز می شود و تا 15 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

تمام دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه دانشگاه امیرکبیر در ترم مهر و تابستان از 25 تا 31 خرداد ماه می توانند در سامانه http://samad.

aut.

ac.

ir نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

عدم پیش ثبت نام دانشجویان امیرکبیر به منزله انصراف از خوابگاه در آن ترم است و معاونت دانشجویی این دانشگاه تعهدی نسبت به تامین خوابگاه ایشان ندارد.

طبق تأکید دانشگاه امیرکبیر پیش ثبت نام دانشجویان به منزله اسکان قطعی ایشان در ترم تابستان  و مهر نیست.

بر این اساس، اسکان قطعی دانشجویان در خوابگاه ها برای تابستان منوط به تأیید اداره امور خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر اعلام شده است و نتیجه درخواست دانشجویان تا 10 تیر ماه در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان در خوابگاه ها

شرط دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان در خوابگاه ها