مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-06سياسي

انتقاد معاون شهردار قم از مصوبه دولت در حوزه ایمنی جاده ها


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم، خواستار رفع ابهامات مصوبه هیئت وزیران در خصوص اصلاحیه ماده 33 آیین نامه ایمنی حمل ونقل و سوانح رانندگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در چهل یکمین نشست کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران که به میزبانی شیراز برگزار شد، خواستار رفع ابهامات مصوبه هیئت وزیران در خصوص اصلاحیه ماده 33 آیین نامه ایمنی حمل ونقل و سوانح رانندگی شد.

وی با بیان اینکه طبق این مصوبه  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها و واحدهای دهیاری های دارای تجهیزات آتش نشانی در محدوده جغرافیایی تعیین شده توسط ستاد مدیریت بحران استان، مسئول جستجو و نجات شامل اطفا حریق، امداد، نجات و رهاسازی می باشند ، افزود: این اصلاحیه دارای ابهامات و نواقصی است که با توجه به اهمیت موضوع در انجام عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات جاده ای مسئولیت حقوقی و قانونی سنگینی را متوجه شهرداری ها و سازمان آتش نشانی می کند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: یکی از این ابهامات این بوده که  با توجه به آنکه هرگونه اصلاح مفاد آیین نامه ها، دستورالعمل ها و قوانین در راستای خدمات مطلوب تر و سریع تر به مردم صورت می پذیرد، لذا این اصلاحیه زمانی مؤثر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون شهردار قم از مصوبه دولت در حوزه ایمنی جاده ها

انتقاد معاون شهردار قم از مصوبه دولت در حوزه ایمنی جاده ها