مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-19بين الملل

یک روایت از ایستادگی لشکر امیرالمؤمنین (ع) در برابر بعثی ها و منافقین


در سال های پایانی جنگ، منافقین کاملاً شکل نظامی به خود گرفتند و به عنوان بخشی از توان رزمی ارتش عراق در جبهه مأموریت یافتند.

با این تدبیر، ارتش منافقین با کمک ارتش عراق در اوایل بامداد روز یکشنبه 29/3/1367 به مواضع نیروهای لشکر 16 زرهی قزوین مربوط به ارتش و .

- یک روایت از ایستادگی لشکر امیرالمؤمنین (ع) در برابر بعثی ها و منافقین در سال های پایانی جنگ، منافقین کاملاً شکل نظامی به خود گرفتند و به عنوان بخشی از توان رزمی ارتش عراق در جبهه مأموریت یافتند.

با این تدبیر، ارتش منافقین با کمک ارتش عراق در اوایل بامداد روز یکشنبه 29/3/1367 به مواضع نیروهای لشکر 16 زرهی قزوین مربوط به ارتش و لشکر 11 امیرالمؤمنین (ع) مربوط به سپاه، در منطقه عمومی مهران به طول 50 کیلومتر و به عمق 30 کیلومتر حمله کرد و شهر مهران را درحالی که خالی از سکنه بود، به تصرف درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان این تهاجم، ارتفاعات قلاویزان، کومک، زالو آب، کج، کانی سخت و منطقه دراجی نیز به اشغال و تصرف منافقین درآمدند و عقبه نیروها در جاده ایلام به مهران ناامن گردید.

امروز مهران، فردا تهران منافقین اسم این عملیات 11 ساعته را چلچراغ گذاشتند.

آن ها با حدود سه هزار نفر که در قالب 15 تیپ سازمان دهی شده بودند؛ با شعار امروز مهران، فردا تهران از دو محور به شهر مهران حمله کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روایت از ایستادگی لشکر امیرالمؤمنین (ع) در برابر بعثی ها و منافقین

یک روایت از ایستادگی لشکر امیرالمؤمنین (ع) در برابر بعثی ها و منافقین