مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-05بين الملل

اپوزیسیون لبنان «جهاد ازعور» را نامزد ریاست جمهوری اعلام کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، 32 نماینده از احزاب مخالف در لبنان در یک نشست خبری «جهاد ازعور» وزیر دارایی اسبق لبنان را به عنوان کاندیدای رسمی خود برای پست ریاست جمهوری انتخاب کردند.

- اپوزیسیون لبنان جهاد ازعور را نامزد ریاست جمهوری اعلام کرد احزاب مخالف در لبنان به شکل رسمی جهاد ازعور را به عنوان نامزد خود برای پست ریاست جمهوری اعلام کردند و قرار است نشست پارلمان در این باره 9 روز دیگر برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، 32 نماینده از احزاب مخالف در لبنان در یک نشست خبری جهاد ازعور وزیر دارایی اسبق لبنان را به عنوان کاندیدای رسمی خود برای پست ریاست جمهوری انتخاب کردند.

به نوشته المیادین، نبیه بری رییس پارلمان لبنان نیز اعلام کرد که جلسه رأی گیری برای انتخاب رییس جمهور در تاریخ 14 ژوئن (24 خرداد) برگزار خواهد شد.

حزب الله و جنبش امل نیز پیش از این سلیمان فرنجیه را نامزد خود برای این پست تعیین کرده بودند.

لبنان بار دیگر با خلأ ریاست جمهوری مواجهه شده و از زمان پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون 9 ماه است که لبنان رییس جمهور ندارد؛ پارلمان این کشور نیز تاکنون 11 جلسه برای انتخاب رییس جمهور تشکیل داده که هیچ کدام نتیجه ای در بر نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپوزیسیون لبنان «جهاد ازعور» را نامزد ریاست جمهوری اعلام کرد

اپوزیسیون لبنان «جهاد ازعور» را نامزد ریاست جمهوری اعلام کرد