مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-03بين الملل

نظامیان آمریکا باز هم نفت سوریه را سرقت کردند


منابع محلی حاضر در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه خبر دادند که نظامیان تروریست آمریکا، 45 تانکر نفت را از این منطقه سرقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای اشغالگر آمریکا که به صورت غیر قانونی در شرق و شمال شرق سوریه حضور دارند، همچنان در حال سرقت منابع ملی این کشور به ویژه نفت هستند.

منابع محلی حاضر در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفتند که نظامیان تروریست آمریکا، 45 تانکر نفت را از این منطقه سرقت کرده و از طریق گذرگاه غیر قانونی المحمودیه به کردستان عراق انتقال دادند.

این منابع تأکید کردند که نظامیان آمریکا طی چند بار، این تانکرها را از سوریه خارج کردند و به پایگاههای خود در شمال عراق منتقل کردند.

این سرقت در حالی صورت گرفته است که نیروهای آمریکا اوایل اردیبهشت جاری نیز، 34 تانکر حامل نفت سرقتی را از طریق گذرگاه غیرقانونی المحمودیه و نیز 40 تانکر دیگر را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به عراق قاچاق کرده بودند.

  دمشق تاکنون بارها به تداوم سرقت نفت این کشور از سوی اشغالگران آمریکایی واکنش نشان داده و تاکید کرده است که این غارت نفت و ثروت ملی سوریه با قوانین بشردوستانه بین المللی در تضاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان آمریکا باز هم نفت سوریه را سرقت کردند

نظامیان آمریکا باز هم نفت سوریه را سرقت کردند