مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:232023-06-21اجتماعي

جهاد تبیین نخستین اولویت سازمان بسیج دانش آموزی است


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: جهاد تبیین نخستین اولویت برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی استان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عبدالرضا روزخوش در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که با محوریت پروژه مهر در اردوگاه دانش آموزی منطقه راین برگزار شد، گ فت: همه فعالیت های سازمان بسیج دانش آموزی یک پیوست فرهنگی جهاد تبیین هم دارند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در خصوص شبکه سازی و جریان سازی در فضای مجازی به ویژه در بستر سیستم شاد، گفت: شبکه سازی و تولید محتوا اولویت دوم است که محتواهای خوبی هم در این زمینه تولید شده است.

وی اظهار داشت: اولویت سوم امید آفرینی است به ویژه بین دانش آموزان نخبه و در مدارس خاص است که با اردوهای راهیان پیشرفت می تواند تا حد زیادی محقق شود.

روزخوش با تاکید بر ثبت گروه های جهادی بسیج دانش آموزی در سامانه طرح شهید عجمیان گفت: دوره یاوران ولایت سال گذشته با استقبال خوبی همراه بود، امسال هم دوره 3 و نیم روزه یاوران ولایت در مرکز استان و در بعضی شهرستان ها و مناطق برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین نخستین اولویت سازمان بسیج دانش آموزی است

جهاد تبیین نخستین اولویت سازمان بسیج دانش آموزی است