مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-02سياسي

صداقت و شجاعت در اعلام مواضع از ویژگی های امام راحل بود


صراحت، صداقت و شجاعت در اعلام مواضع و اجتناب از ملاحظه کاری و رودربایستی برای رسیدن به اهداف مقدس از ویژگی های امام راحل بود.

- به گزارش، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر جمعه در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان فردیس اظهار کرد: عزت، استقلال و اقتدار ملت ما تحقق آن وعده الهی بود که از 22 بهمن شروع شده بود و در طول این 44 سال چه در دفاع مقدس و چه در جنگ های اقتصادی و رسانه ای تداوم داشت.

وی بیان کرد: دنیای معاصر مدیون امام خمینی (ره) و ملت ایران است، نه تنها ایران، نه تنها اسلام، بلکه کل دنیای معاصر، بسیاری، رهایی از سلطه، استبداد، استثمار نظام استکباری را مدیون امام هستند، بنابراین ریمون آرون، فیلسوف و جامعه شناس فرانسوی می گوید: سرنوشت دنیای معاصر را اندیشه های آیت الله خمینی (ره) تعیین خواهد کرد.

امام جمعه فردیس تصریح کرد: حالا که در نزدیکی سالگرد نهضت 15 خرداد و سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) هستیم، باید حق شناسی کنیم.

وی با بیان اینکه تکریم امام (ره)، تکریم پیامبر و اهل بیت (ع)، تجدید عهد با امیرالمومنین (ع) و برپاداشتن پرچم حضرت زهرا (س) است، خاطرنشان کرد: تکریم امام و پاسداشت یاد ایشان یک جلوه اش باشکوه برگزار کردن مراسم ارتحال امام (ره) است اما مهم ترین تکریم امام، شناخت درست امام و خط ایشان، پیگیری و ادامه راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداقت و شجاعت در اعلام مواضع از ویژگی های امام راحل بود

صداقت و شجاعت در اعلام مواضع از ویژگی های امام راحل بود