مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-10اجتماعي

سیلاب باعث قطعی آب روستاهای نوار مرزی گنبدکاووس شد


بارندگی شدید از روز پنجشنبه تاکنون در حوزه آب و فاضلاب خسارت هایی را به این شهرستان وارد کرد و باعث قطعی آب همه روستاهای مرزی و شهر اینچه برون شد.

- گرگان- فرماندار گنبدکاووس گفت: بارندگی شدید از روز پنجشنبه تاکنون در حوزه آب و فاضلاب خسارت هایی را به این شهرستان وارد کرد و باعث قطعی آب همه روستاهای مرزی و شهر اینچه برون شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دهرویه با تاکید بر آماده باش گشت های راهداری، گفت: به دلیل تخریب جاده در 2 نقطه از مسیر گنبدکاوووس به سمت اینچه برون تردد در این مسیر امکان پذیر نیست.

وی گفت: بارندگی شدید از روز پنجشنبه تاکنون در حوزه آب و فاضلاب خسارت هایی را به این شهرستان وارد کرد و باعث قطعی آب همه روستاهای مرزی و شهر اینچه برون شد.

فرماندار گنبدکاووس گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و خسارت بارندگی شدید در خراسان شمالی، نشست مدیریت بحران در شهرستان برگزار و تمام دستگاه های امدادی و خدمات رسان در حال آماده باش قرار دارند.

دهرویه ابراز امیدواری کرد با جریان یافتن آب های ناشی از بارندگی تا چند روز آینده به سمت تالاب های بین المللی آلماگل ، آلاگل و آجی گل وضعیت آنها بهتر از قبل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب باعث قطعی آب روستاهای نوار مرزی گنبدکاووس شد

سیلاب باعث قطعی آب روستاهای نوار مرزی گنبدکاووس شد