مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-06اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: مرکز توانمندسازی معلمان سمپاد در دماوند راه اندازی می شود


وزیر آموزش و پرورش از راه اندازی یک مرکز تخصصی توانمندسازی مربیان و معلمان مدارس سمپاد کشور با مساعدت خیر نیک اندیش در شهرستان دماوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در سفر به شهرستان دماوند از مرکز نیکوکاری و فرهنگی اکبر ابراهیمی در منطقه شلمبه دماوند بازدید کرد.

صحرایی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تعلیم معلم برای استعدادهای درخشان، این موضوع به نسخه خاصی نیاز دارد و باید مورد توجه جدی باشد و معلمانی که برای مدارس سمپاد انتخاب می شوند، باید برجستگی و سرآمدی خود را نشان دهند.

  وی افزود: در بازدید امروز، موضوع واگذاری یک مرکز برای توانمندسازی مربیان مدارس ویژه استعدادهای درخشان مطرح شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: این مرکزی که از طریق خیر در اختیار قرار می گیرد به عنوان یک مرکز تخصصی برای برگزاری رویدادهای مرتبط با استعدادهای درخشان از جمله محل برگزاری کلاس های تخصصی برای دانش آموزان المپیادی و دوره های تخصصی برای مربیان مدارس سمپاد مورد استفاده قرار می گیرد.

صحرایی تصریح کرد: در این راستا، توافق اولیه با خیر نیک اندیش حاصل شده و در این مرکز فضای بسیار خوبی وجود دارد که با عنایت خداوند متعال، برگزاری دوره های توانمندسازی مربیان مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: مرکز توانمندسازی معلمان سمپاد در دماوند راه اندازی می شود

وزیر آموزش و پرورش: مرکز توانمندسازی معلمان سمپاد در دماوند راه اندازی می شود