مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-16اقتصادي

ایران بر تکمیل کریدور شمال به جنوب متعهد است


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت تکمیل کریدور شمال-جنوب برای کشورهای عضو تاکید کرد: ایران تعهد تملک اراضی را دارد که این امر در حال انجام هست و اهتمام جدی بر اجرا این طرح وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی که شامگاه روز گذشته برای شرکت در بیست و ششمین مجمع اقتصادی سالانه در سن پترزبورگ به روسیه عزیمت کرد، در نشستی با معاون اول نخست وزیر، وزیر حمل ونقل و رییس راه آهن روسیه درمورد موضوعات ترانزیت و شقوق آن دیدار و گفتگو کرد.

بذرپاش با تاکید بر اهمیت تکمیل کریدور شمال-جنوب برای کشورهای عضو تاکید کرد: ایران تعهد تملک اراضی را دارد که این امر در حال انجام هست و اهتمام جدی بر اجرا این طرح وجود دارد.

وی افزود: رییس جمهور و معاون اول پیگیر این موضوع هستند و جمهوری اسلامی ایران به این کریدور به عنوان یک ابر پروژه توجه دارد.

معاون اول نخست وزیر روسیه با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته برای تکمیل این کریدور گفت: روسیه درحال ترسیم نقشه راه و اجرای آن است که به 15 میلیون تن ترانزیت از این کریدور برسد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اجلاس برگزار شده یادآور شد: از بیست و ششمین دوره این اجلاس 27 هزار نفر از کشورهای مختلف بازدید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بر تکمیل کریدور شمال به جنوب متعهد است

ایران بر تکمیل کریدور شمال به جنوب متعهد است