مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-15سياسي

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور قم از 5 تیرماه امسال


دبیر ستاد راهیان نور قم از اعزام کاروان های راهیان نور غرب و شمال غرب این استان، از 5 تا 23 تیرماه امسال خبر داد و از علاقمندان حضور خواست تا در پایگاه های مقاومت بسیج ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سرهنگ امیر جعفری صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعزام کاروان های راهیان نور غرب و همچنین شمال غرب کشور از استان قم از 5 تیرماه آغاز و تا 23 تیرماه امسال ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم ابراز داشت: علاقمندان می توانند تا 6 تیرماه امسال جهت ثبت نام و اعزام به راهیان نور به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در استان قم مراجعه کنند.

وی بیان داشت: اعزام زائران قمی به راهیان نور در قالب 16 اعزام و هر اعزام شامل سه دستگاه اتوبوس و 15 دستگاه خودروی شخصی می باشد.

سرهنگ جعفری در خصوص هزینه اعزام به راهیان نور نیز گفت: هزینه اعزام زائران با اتوبوس هر نفر 800 هزار تومان و با خودروهای شخصی نیز 450 هزار تومان است.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: زائران در اعزام به مناطق عملیاتی از یادمان های تپه الله اکبر سنندج، شهیدان زین الدین در دارساوین، یادمان بولفت و دوپازا، یادمان تمرچین، یادمان سیرانبند، یادمان شهید محمد بروجردی و یادمان شهید امینی دیدن خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور قم از 5 تیرماه امسال

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور قم از 5 تیرماه امسال