مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-21سياسي

نجاتگر بوشهری دریانورد نمونه کشور شد


در مراسم روز جهانی دریانورد و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از «سید محمد جواد پیامی» دریانورد نمونه بندر بوشهر تقدیر شد.

- بوشهر- در مراسم روز جهانی دریانورد و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از سید محمد جواد پیامی دریانورد نمونه بندر بوشهر تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، در آیین گرامی داشت روز جهانی دریانورد با حضور علی اکبر صفایی، معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیران ارگان های دریایی و فعالان بخش های خصوصی از فعالیت های شجاعانه و خستگی ناپذیر سید محمد جواد پیامی ملوان نجات گر شناورهای جست و جو و نجات دریایی استان بوشهر تقدیر و به عنوان دریانورد نمونه کشور معرفی شد.

هر ساله در 25 ژوئن روز جهانی دریانورد، ویژه برنامه های مختلفی به منظور قدردانی از زحمات دریانوردان کشورهای عضو سازمان جهانی دریانوردی IMO برگزار می شود که امسال نیز این مراسم با شعار مشارکت مؤثر دریانوردان در حفاظت از محیط زیست دریایی در تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجاتگر بوشهری دریانورد نمونه کشور شد

نجاتگر بوشهری دریانورد نمونه کشور شد