مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-07سياسي

استان بوشهر در کاهش میزان طلاق جایگاه مطلوبی دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در کاهش میزان طلاق نسبت به سایر استان ها جایگاه مطلوبی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات سه شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به فرهنگ ازدواج، کاهش طلاق، افزایش موالید و پایداری خانواده اظهار داشت: رتبه استان بوشهر در موضوع ازدواج مطلوب نیست ولی در کاهش طلاق وضعیت خوبی نسبت به دیگر استان ها دارد.

وی با اشاره به افزایش موالید، پیشگیری از سالمندی، زیست عفیفانه، مسکن و اشتغال جوانان بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد در پنج سال اخیر با کاهش موالید مواجه هستیم که حل مشکل جمعیت در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به اشتغال جوانان در صنایع و شرکت های پارس جنوبی پرداخت و خاطرنشان کرد: جذب هزار نفر در صنایع و شرکت های مستقر در پارس جنوبی یکی از اولویت های استان بوشهر است که مهم مورد تأکید وزیر نفت قرار دارد.

وی از برگزاری آزمون استخدام یک هزار نفر در پارس جنوبی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا اولویت با جوانان استان بوشهر است و تفاهمنامه هایی از سوی برخی دستگاه ها با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی منعقد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در کاهش میزان طلاق جایگاه مطلوبی دارد

استان بوشهر در کاهش میزان طلاق جایگاه مطلوبی دارد